W dniach 25-26 października 2013, po raz ósmy zapraszamy do startu w międzynarodowych zmaganiach off-roadowych gdzie w szranki stają załogi policji, straży granicznej oraz "cywilni" pasjonaci jazdy terenowej.
VIII Międzynarodowy Rajd Pojazdów Terenowych IPA OFF-ROAD jest imprezą otwartą o charakterze zlotu, której celem jest integracja środowisk zrzeszonych w Miedzynarodowym Stowarzyszeniu Policji, przedstawicieli służb mundurowych i pasjonatów jazdy terenowej z Polski i zagranicy, wymiana doświadczeń oraz doskonalenie posiadanych umiejętności związanych z jazdą w trudnym terenie.
Tym razem impreza odbywa się w województwie świętokrzyskim na pograniczu ziemi iłżeckiej i ostrowieckiej, gdzie nie zabraknie ciekawych tras w bardzo zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, pełnym wodnych przepraw, ostrych trawersów, błota, głębokich wąwozów.
Trasy i odcinki specjalne przygotowane dla trzech klas: turystycznej i extrem tak aby stanowiły prawdziwe wyzwanie zarówno dla załóg jak i pojazdów.
Organizatorzy w porozumieniu ze sponsorami wprowadzili klasę specjalną: SUV Travel
Będzie to trasa krajoznawcza prowadząca drogami szutrowymi przez najciekawsze atrakcje turystyczne regionu z dojazdami do odcinków specjalnych gdzie rywalizować będą ekipy pozostałych klas.
Podczas trwania imprezy dla uczestników będą organizowane szkolenia z ratownictwa medycznego prowadzone przez ekipy GRD "EXTREME" i "MEDIMAC" RM.
Ekipy wyposażone są w unikalne pojazdy ratownicze zbudowane na bazie samochodów terenowych.
HARMONOGRAM IMPREZY:
Rejestracja załóg i start na bazie terenowej CAMP4x4
GPS: N 50 56.292 E 21 13.421
25 października, piątek - Prolog i Etap Nocny - baz terenowa CAMP4x4
od 16.00 - rejestracja i przegląd techniczny
17.30 - start na Prolog
do 19.30 - zjazd załóg na bazę terenową Camp4x4
20.00 - wyjazd ekip na OS-y Etapu Nocnego
od 20.00 - ognisko
26 pażdziernika, sobota - Etap dzienny - prezentacje sponsorów - CAMP 4x4
8.00 - 9.00 Rejestracja złóg nie zarejestrowanych poprzedniego
od 9.00 Start załóg
od 17.00 Zjazd załóg na metę OS Poligon Brody
od 19.00 koniec zbierania kart i podliczenie wyników
godz. 20.00 Dom wycieczkowy Brody
ogłoszenie wyników
wręczenie nagród
szeroko pojęta integracja